понеділок, 14 листопада 2016 р.

З Днем народження мене і Sewn Dreams!!!

Той чудовий момент, коли вчора твої Пошиті мрії стали на рік старші, а ти розумієш, що пропадаєш в світі іграшок вже цілих ТРИ роки... Отже, з Днем народження Sewn Dreams! З Днем народження мене, адже, це і моє свято також! З Днем народження, мій суровий Відділе Якості в особі чоловіка, а також моя невтомне помічнице Женьо і Лєно, яка колись теж мала досвід роботи в нашій майстерні. 

І нехай за три роки ми не набули шаленої популярності та не зібрали кілька тисяч підписників, але в кожну іграшку було вкладено максимум тепла, стільки ж, і навіть трохи більше, любові та вмінь, які були в моїх руках на той момент. Разом з холофайбером всередину кожного малятка ретельно утрамбовано жагу до пригод, мрій та шматочок щастя, що хотілось розділити з кожним покупцем.

За цей час в майстерні народилось 344 маленьких див, з них 196 дівчаток, 69 хлоп'яток і 79 так і невизначившихся з своєю особою аксесуарів та різних текстильних штучок. Найбільш продуктивними стали два попередніх роки, так як за останній рік було створено всього 35 іграшок з загальної кількості. Проте, ми надолужуємо втрачений час зараз і відшиваємо цілу птахоферму Півників з вільнолюбним характером та родзинкою у самому серці.

Я досі не можу відповісти собі на питання чи маю свій стиль, я навіть не можу зупинитись тільки на зайчиках, або ж на ляльках чи, наприклад, примітивах. Але я знаю одне, що це єдине чим мені подобається займатись, окрім видумування казок та історій, звісно ж. Це єдине від чого на очі набігають сльозинки щастя, коли бачиш закінчену роботу. І нехай мої іграшки розлітаються по світу, лишаючи мені на згадку тільки фото, я безмежно рада тому, що однієї осінньої днини я випадково для себе відкрила цей неймовірний світ Пошитих мрій!!!

Тож з третім Днем народження, мої любі Sewn Dreams!!! І дякую кожному, хто надихав і підтримував, хто замовляв і захоплювався, хто критикував і просто був поряд, підсовуючи гарячий чай о другій ночі в день здачі чергового замовлення! 


Мавпочка Нельсон від майтерні Sewn Dreams by Olga Pinchuk


P.S. А привітати з Днем народження випала честь Мавпеняті Нельсону.

Немає коментарів:

Дописати коментар