понеділок, 26 грудня 2016 р.

Трійка лялечок грудня

Я вже рідко займаюсь замовленнями, а більше стала працювати, так би мовити, на склад. Я зрозуміла, що замовлення мене обтяжують чіткими строками виконання та моїм острахом, що не вийде, не сподобається, не підійде, не вгадаю, і ще мільйон таких боюсьок та страшуньчиків. Тому замовлення тепер беру тільки якщо немає внутрішнього супротиву. Такий спосіб приніс гармонію в моє життя та збагатив Sewn Dreams новими образами без очікувань з боку клієнта та мене особисто. Я вже ділилась роботами Півників, а тепер покажу грудневих лялечок.


Їх народилось одразу троє. Та близнюками я їх не назву. Чимось подібні, а чимось ні. Перша - це Яринка з підсніжниками. Вона найзимовіша з усіх, але з вірою в дива та ніжністю весни у самісінькому серці.


До речі, про серця. У кожної лялечки вишите сердечко у відповідному місці. Так що любов у кожній дівчинці!



Тепер всі плаття знімаються. У Яринки є гетри, шапочка, шарфік та чобітки. Підсніжники з полімерної глини. А ще у кожної лялечки є сережки. Такі маленькі модниці!



Друге дівча - Олеся. Вона наштовхнула мене на роздуми про поняття "тут і зараз". Скільки часу ми знаходимось у такому стані? Ось щойно я пила чай, а думки літали у майбутньому, де живуть нові ляльки та ідеї. Це добре, що сьогодні саме так. А буває думки про майбутнє чи минуле приносять тривогу, яка отруює моє сьогодення, додаючи дисгармонію у цей момент "тут і зараз". В такі дні я не сідаю за шиття.

Колись на курсі психології нас вчили технікам буття, якими ми ніби-то калібрували свою систему сприйняття, повертаючи собі спокій, упевненність та баланс. І тепер вранці я намагаюсь згадати те вміння, щоб налаштуватись на новий день, в якому маленьке дівчисько вже дивиться на мене живими оченятами.



Тут і зараз в моєму пості манюня Олеся та її чудернацький балабон на милій шапочці.



Це дівчинка ранньої весни, коли бурульки тільки-но починають танути та з гуркотом падають з дахів будинків; весняні краплі відбивають свої мотиви по карнизам, а повітря застигає в очікуванні дива початку нового сезону.



Третя ж дівчинка  Ася, вже остаточна весна зі свіжим вітерцем нових надій та сподівань, з першими квітами після довгого зимового мовчання, з легкістю у втіленні бажань, з мріями, що не тільки зшиваються, але й неодмінно збуваються. Варто лише повірити в це та відкрити своє серце назустріч новому дню.



Зріст у всіх дівчаток приблизно 35 см. Ними можна бавитись діткам, адже, всі обличчя вишиті. Їх можна прати. Волосся можна розчісувати та заплітати. Також лялечки прикрасять інтер'єр оселі, або стануть надійною компаньйонкою у вашому авто. До речі, одна з таких дівчат вже рік катається в машині моєї замовниці.


А ще вони допоможуть вашим мріям збуватись. Але то вже інша історія, про яку трохи згодом.

На прощання зробила фото грудневих Sewn Dreams, бо всі вже віднайшли свої домівки.




Немає коментарів:

Дописати коментар