четвер, 18 травня 2017 р.

День 13. Як пошити ляльку. Шви та праска

Наступний день марафону і мій улюблений лайфхак для #ts_challenge_sewndreams

Так що доброго ранку, друзі!

Жодне заняття в Академії Андре Тан не обходилося без крилатої фрази нашого викладача Алли Нудель: "Портной гадит, утюг - гладит". Отже, сьогодні й поговоримо про те, що такого чудить кравчиня та наскільки міцною має бути дружба із праскою.

Бавовна не зовсім простий матеріал у роботі, як здається на перший погляд. Вона проявить будь-яку помилку при стачуванні деталей у вигляді заломів, кутів або ж нерівному краї. Особисто мене це дратує.

Найчастіше я зтикалася з цією проблемою на зайчиках та на головах ляльок. Якщо згадати фразу, з якої ми почали сьогоднішню розмову, то можна здогадатися, що рішення я знайшла у прасці. Набиті заготовки з бавовни я проходжу по швах праскою. Заломи і будь-які нерівності зникають. Ще можна збризнути водою. Бавовна підсяде після волого-теплової обробки і всі помилки чудо-рукодільниці зникнуть.



Ось такий лайфхак. Сподіваюся, комусь стане у нагоді. Якщо є питання, які було б цікаво дізнатися ще, то пишіть і я з радістю поділюся з вами інформацією.

П.С. На фото мої весільні зайченята

Немає коментарів:

Дописати коментар