вівторок, 23 травня 2017 р.

День 17. Макрофото та Капітан Боніфацій

Чи часто буває у вас таке, коли через деякий проміжок часу хочеться щось змінити у роботі, бо сьогодні ти знаєш та вмієш трішки більше, ніж учора? 

У мене так буває частенько. Хоча всі роботи я люблю, але все ж немає меж досконалості - то викрійку переробити, то деталей додати, то матеріал змінити. Можливо, в цьому постійному прагненні до змін і полягає прогрес.





На фото давня робота 2014 року - лялька Капітан Боніфацій. Я до сих пір задоволена нею в плані образу. Боніфацій вирішив, що він любитель деталей, тому у ньго є штурвал, власний корабель, карта, якір, компас, годинник, бінокль та цінний вантаж, без якого годі й виходити у далеке плавання! Весь одяг ретельно зістрарений купаннями у каві. Детальніше про ляльку капітана Боніфація можна дізнатись ТУТ

Єдиний нюанс, який я б змінила сьогодні - це розпис його обличчя. Сьогодні я могла б його ускладнити. Але я знаю, що тоді це була межа моїх можливостей. Тому з теплотою згадую цю роботу та ділюся з вами макрофото в рамках #ts_challenge_sewndreams 

Немає коментарів:

Дописати коментар