суботу, 27 травня 2017 р.

День 21. Історія Sewn Dreams у картинках

Хочете побачити мої перші іграшки та порівняти їх з нинішніми роботами? Тоді знайомтеся з тим, що було тоді і є зараз в рамках #ts_challenge_sewndreams

На першому фото мої зайчики, що почалися з Люсі, пошитої ще на татовій Чайці для подруги з Сум у подарунок. Їй вже 4 роки. Тоді я й не знала, що за півроку почну шити іграшки. Також на фото свіжі весільні зайчики, яких я шила в різних варіаціях та кольорах. Але найчастіше у бузковій гамі.

На другому фото мій ляльковий прогрес. Найперша лялька - це Янгол Веста. До неї була написана перша казка-історія. Через півроку я перейшла до розпису обличчя, як у Містера Тіма з ключкою для гольфу. Потім я вишивала личка домовичкам Кузям та дитячим лялечкам-дівчаткам. А одна з останніх лялькових робіт - Принцеса Анабель, яка вже має каркасне тільце.
Останнє фото присвячене єдинорогам у Sewn Dreams. Цей образ став одним з найулюбленіших для мене. А почалося все з Лофіка Сені, який тільки того і вмів, що сидіти. Потім були Єдинорожка Нюша з подружкою Марфушею, що подарували мені натхнення на казку. І апогей у прогресі серед єдинорогів на сьогодні - Жасмінка з подружкою Крапелькою. До речі, вони є в наявності.

Ось така історія моїх пошитих мрій. Сподіваюся, розміри мого квантового стрибка все ж помітні і я впевнено рухаюся уперед.

А завтра на вас чекає не менш цікава тема про секрети Sewn Dreams!

Немає коментарів:

Дописати коментар