четвер, 11 травня 2017 р.

День восьмий. Інструменти для створення іграшки

Напевно, ви вже зрозуміли, аби пошити мрію мені довелося зробити перший крок у творчий світ, запастися матеріалами, довіритися натхненню, відкритися новим горизонтам, звити затишне робоче місце і взятися в кінці-кінців за справу. А в цьому мені допомагають різноманітні інструменти.




Наприклад, у великій коробці у мене дриль з набором свердел до 3 мм і шліфувалок. Нею можна робити дірочки в підставках, зліплених ручко-ніжках та головах для ліпних ляльок. 

Ще у мене кілька пар ножиць - одні для паперу та клейових матеріалів, а інші тільки для тканин. Всі домашні знають, що використання цих ножиць не за призначенням, викликає прокляття злісних Покусяки та Покричаки. Так що їх краще обходити стороною. 

Для розпису лялькових облич я використовую простий м'який та пастельні олівці, щоб потім розтушувати це все пастеллю. Без пензликів теж не обійдеться жодне личко. 

Найтрадиційнішим інструментом всіх іграшколюбів є паличка для суші для набивання тілець. Ще можна набивати медичними щипцями, як на фото. Також ними зручно вивертатати вузькі деталі. 

Мені здається, що мій улюблений блокнот з маленьким принцом від  Молескін теж можна сміливо записати до числа інструментів. Бо саме там оселяються ідеї.

За кадром лишилися ваги та сантиметр, які допомагають дізнатися точні дані новонароджених мрій. 

Ну, а головною помічницею у мене була і є швейна машинка Janome 7524e. Її я показувала, коли розповідала про робоче місце. З нею у мене трапилася любов, яка переросла у взаємовигідну співпрацю! 

Ось такий інструментальний день в рамках #ts_challenge_sewndreams

Немає коментарів:

Дописати коментар