понеділок, 15 травня 2017 р.

День 12. Тайм-менджемент у творчості

Про тайм-менеджмент у творчості в рамках #ts_challenge_sewndreams хочете почитати? 

Пошиття іграшок досить затратний по часу процес. Спочатку годинник відстукує час на ідею, потім на пошук матеріалів, розробку викрійки, власне пошиття, фотографування, написання текстів, просування себе як майстра, тощо. Тому найулюбленіше питання усіх про те, як я встигаю. Відповідь цілком очевидна - я не встигаю. Не можна охопити всього, але можна легше ставитися до так званих не встигань.



мистер лис, лис из маленького принца


Що стосується пошиття іграшок, то я ділю роботу на етапи. Найпростішими є стачування деталей та набивання. Ці етапи я можу робити у будь-якому стані, навіть, коли натхнення ховається десь під диваном. Так я не витрачаю даремно час, коли не можу створити щось нове, а займаюся технічними процесами. Крім того, це ділить "слона" на складові частини, з якими простіше впоратися.





Скільки часу ви витрачаєте на простій, якщо справа не йде? Навіть якщо дедлайн підтискає мене у глухому та темному кутку, я відкладу роботу, яка застопорилася, та відволікуся на щось інше. Рішення зазвичай не змушує на себе чекати, і справа знову набирає обертів. Як показує практика, робота закінчується набагато простіше та швидше.





Ще один цікавий момент з практики. Бувають моменти, коли ще вчора потрібно було закінчити роботу, але натхнення пропало. В такому випадку я перебираю матеріали. Я розкладаю усе по місцях, викидаю зайве, розчищуючи таким чином свій простір. Натхнення приходить саме по собі. Андре Тан на своєму майстер класі розповідав, що має коробочки з клаптиками тканин та ідеями, зібраними впродовж довгого періоду часу, але не втіленими у життя. Тож, коли натхнення забарилося, він перебирає вміст цих коробок. Так що творчі люди цілком піддаються самоконтролю. Питання тільки в тому чи є у них на те бажання...




Якось я вводила жорсткий регламент роботи за порадами однієї розумної книжки - 45 хвилин роботи, 15 хвилин відпочинку. При цьому відпочинком вважається зміна діяльності. Але така система не прижилася. Творчий порив не завжди уміщався у 45 хвилин і можна було втратити запал. Хоча можливо комусь ця ідея сподобається.

І найголовніше, я дозволяю собі лінуватися, віддаючись цьому солодкому процесу цілком та повністю! При цьому я не думаю про справи, запущені до цього, не шукаю по ним інформацію, а просто байдикую. Це дає приплив нових сил та ідей. А дозвіл на лінь не обтяжуває мене душевними роздираннями за безцільно прожитий день.


А які у вас стосунки з часом?

Фото Віталій Могиленець


А які у вас стосунки з часом?

Немає коментарів:

Дописати коментар