понеділок, 29 травня 2017 р.

День 23. Як фотографувати іграшки ручної роботи. Частина перша

Хочете поділюся тим, як я фотографую свої іграшки ручної роботи? Незалежно від вашої відповіді, я все одно поділюся цією інформацією у рамках #ts_challenge_sewndreams  Так що шансів утекти у вас немає!



Поки я не навчила ляльок, мавп, єдинорогів, лисів та іншу хвостато-волохату живність робити селфі, як я, доводиться заради них приймати найнезручніші пози та повзати по підлозі у пошуках вдалого кадру.

Техніка, з якою повзати веселіше:

1. Nikon D3000 - мій старенький фотодруг.

2. Армія об'єктивів. Найпопулярніші - це 18-35 мм зі світлосилою 1.8 та фікс 50 мм зі світлосилою 1.4. Але раніше я обходилася звичайним китовим об'єктивом 18-55, який йшов у комплекті при покупці.

3. Фотоспалах. У мене недорогий китайський варіант. Усе влаштовує, крім відсутності поворотної голови, щоб знімати вертикальні кадри.

4. Іноді використовую свій телефон Samsung Galaxy S6

5. Штатив, якщо повзати трохи лінь.

Об'єктиви. Мої об'єктиви вважаються світосильними, а це означає, що вони виручають при недостатньому освітленні та краще розмивають фон. Але купувати їх тільки заради іграшок не варто. Можна і на звичайному китовому отримати пристойні знімки.

Для зйомки важливий фон. Не варто знімати вашу роботу, якщо позаду щось картате влазить у кадр. У мене два фотофони від @milaz_fotofon, молочний плед, світла стіна та підлога на балконі, а також його Величність Білий Ватман - король усіх початківців. Крім того, можна знімати на природі. Мої білки, наприклад, отримали чудову зйомку в лісі. Але тут теж пам'ятаємо, що фон позаду повинен бути нейтральним, аби привернути увагу до вашої роботи, а не написів на заборі.

Ви відшукали кадр, доповзли до нього та натиснули на кнопочку спуску. Отримавши фото, засмутилися, бо воно затемне, бузковий колір став синім, а кіт Барсик якимось чином опинився у кадрі. На допомогу прийде програма по обробці Lightroom. Там можна кадрувати знімок (це, звичайно, якщо Барсик не вирішив стати головним у вашому кадрі), можна поправити експозицію, повернути бузковий у студію.

Я не просто так згадала про бузковий колір, з ним у мене було найбільше проблем. Не завжди вдавалося зловити відтінок, який був у реальності. Але обробка допомагала відтворити кольори. При цьому важливо не перестаратися, аби кольори були все ж таки натуральними. Звісно, якщо ви не маєте на меті продаж своєї роботи, то можете фотошопити її досхочу.

Немає коментарів:

Дописати коментар