суботу, 13 травня 2017 р.

День дев'ятий. Найкраща робота

Сьогодні в #ts_challenge_sewndreams тема кращих робіт.

Думаю, що це не просте питання. Я не знаю, яка робота краща. Кожна для мене дорога по-своєму, бо у кожній з них є своя історія. Я шила Містера Лиса аби підтримати дівчинку у важкий для неї час, я створювала янголятко Лізоньку для дівчини, яка вірить у дива, чарівниця-вишивальщиця Варварушка була уособленням улюбленого заняття мами моєї замовниці. Навіть, дитячі лялечки шились під якісь історії, написані життям.


Кожна нова робота мені завжди здається кращою за попередні. І, напевно, зі сторони ліпше видно, яку з них варто виділити. Проте, мені здається, що для кожного замовника робота, яка потрапила до його рук, буде найкращою. 

Спочатку я хотіла зробити колаж з тих робіт, які можу виділити, але відібрати їх виявилося справою не з легких. Тому покажу просто Слоняшку Карамельку, солоденьке ім'я якої народилося перш ніж вона сама!




Немає коментарів:

Дописати коментар