неділю, 4 червня 2017 р.

День 28. Питання

Сьогодні тема питань у #ts_challenge_sewndreams.

1. Як замовити свою мрію?

Напишіть мені про те, що хочете замовити, або ж просто розкажіть для кого буде призначатися подарунок, що любить ця людина більше за все. І я подумаю над варіантами. У деяких випадках можлива робота з ескізами, коли я малюю приблизно, що і як буде виглядати та узгоджую з вами.


Докладніше про це ТУТ

2. Я не знаю, чого хочу?

Тоді я попрошу розповісти мені історію, поставлю питання, щоб ви змогли привідкрити мені свій світ. Я упевнена, що разом ми зможемо віднайти саме ваш образ та втілити вашу мрію!

3. Скільки часу потрібно на створення мрії?

Все залежить від складності та деталізації. Але я можу зробити як і швидко, так і довго. Всі роботи йдуть у своєму тільки їм відомому ритмі. Замовляти краще заздалегідь, щоб я могла пожити з думками про вашу мрію та надихнутися нею, а також поставити її у графік робіт. В окремих випадках можу взятися за термінове замовлення, але все залежить від ситуації.

4. Як отримати свою мрію?

Отримати можна через кур'єра, Новою поштою, Укрпоштою або ж зустрітися особисто.

Докладніше про це ТУТ


5. Ну, що "у матросов есть вопросы?"







Немає коментарів:

Дописати коментар